Опубліковано: 2-04-2018, 08:47 / Переглядів: 204 / Новини / Наукова діяльність


Перші підсумки міжнародного науково-педагогічного стажування викладачів у Республіці Польща

Перші підсумки міжнародного науково-педагогічного

стажування викладачів у Республіці Польща

 

   З 19 по 23 березня група викладачів нашого університету проходила міжнародне науково-педагогічне стажування у Вищому професійному державному університеті в Нисі (м. Ниса, Республіка Польща).

   Метою стажування є удосконалення набутих та отримання нових знань і навичок у сфері професійної діяльності, покращення фахової підготовки, а також сприяння подальшому розвитку педагогічного і наукового потенціалу викладачів на основі обміну досвідом та ознайомлення з практичними аспектами роботи закордонних колег.

   Вищий професійний державний університеті в Нисі було засновано у 2001 р. і на сьогодні там здобувають освіту понад 4500 студентів. Значну увагу в університеті приділяють міжнародній співпраці, підписано більше 50 угод з вузами-партнерами Європейського Союзу. Освітня оферта університету представлена технічним, медичним, художнім, філологічним, економічним та суспільним напрямами навчання, за якими пропонується декілька спеціальностей на вибір.

   Під час стажування наші викладачі мали можливість ознайомитися зі структурою університету та роботою окремих його підрозділів, брали участь у навчальному процесі, спілкувалися з представниками ректорату та міжнародного відділу.

 


   У корпусі архітектурного інституту (у вузі інститут, а у нас це факультет) разом з групою студентів із Чехії викладачі ознайомилися з роботою 3D принтера та можливим застосуванням його моделей на практиці, а також прослухали лекцію щодо серверного забезпечення і формування служби електронного публічного управління в університеті.

 


   Лекцію, яку відвідали з фінансів, було представлено у вигляді презентацій, які підготували студенти. На навчальний рік викладач видає перелік тем, які повинні опрацювати студенти. Кожен студент за бажанням обирає собі одну тему і, відповідно, готує презентацію, при цьому роль викладача на представленні матеріалу пасивна, лише наприкінці заняття, якщо виникають питання, він може пояснити матеріал.

   Навчальним планом передбачено такий вид занять, як свіч?ння, його, як правило, проводять або по закінченні теми або перед іспитом чи заліком, і студент відвідує його за бажанням. У нашому сприйнятті свіч?ння – це поєднання лекційного і практичного матеріалу для узагальнення і розуміння його практичного застосування. Не зважаючи на специфіку кожного інституту, в університеті робота студентів спрямована на підготовку проектів, причому не тільки дипломних, а і проектів за кожною вивченою темою.

 


   В інституті філології відбулася зустріч з викладачем пані Аліною, яка розповіла про особливості навчального процесу та показала навчальні аудиторії, де проходили заняття з іноземними студентами з різних країн, та кімнати викладачів. Метою навчання польською, англійською мовами є оволодіння мовленнєвою компетенцією для спілкування в навчальній, побутовій сферах. Важливе значення має знання англійської мови для подальшої участі з міжнародного обміну студентами за програмою Erasmus+.

 


   Сучасним обладнанням, професіональними матеріалами, з якими працюють студенти вразив інститут косметології. На першому році навчання студенти вивчають теоретичний курс медицини, фізіології, анатомії, косметології, а вже на другому і третьому роках проходить практична підготовка, причому студенти, окрім знання косметології, набувають знань і з лазерної медицини, масажу, нігтьового мистецтва, візажу тощо. Починаючи з другого курсу, студенти мають можливість працювати, що підвищує рівень їх професійної підготовки.

 


   Значної уваги заслуговує міжнародний відділ університету, який координує роботу іноземних студентів, надає можливість проходити практику за кордоном, забезпечує участь у програмах Erasmus +, співпрацює з багатьма міжнародними фондами, тим самим забезпечує значний потік абітурієнтів до університету.

 


   Під час нашого стажування у Вищому професійному державному університеті з офіційним візитом перебував Голова Індо-Європейської освітньої фундації доктор Прадіп Кумар. Тож ми мали можливість поспілкуватися з ним і обговорити питання наукового співробітництва та розвитку політичних, культурних і соціально-економічних відносин.

 

  
Сторінки: 1 2
 

Авторизація