Опубліковано: 11-03-2019, 14:27 / Переглядів: 98 / Новини / Наукова діяльність


Виробничий туризм як інструмент маркетингу території

   Світ навколо нас постійно змінюється, і сьогодні підприємство перестає бути просто місцем, де товари з'являються на світ. Воно стає головним шоу-майданчиком  для залучення споживачів цих товарів. У той час як одні великі компанії вже перемістили свої заводи в азіатські країни, інші встигли зрозуміти, що старомодне виробництво є не важким спадком застарілої економіки, а конкурентною перевагою. І все, що потрібно власникам «застарілого заліза», - перетворити його з банального засобу створення продукції в ефективний маркетинговий інструмент, яким може стати виробничий туризм.

   Призначення виробничої екскурсії полягає в залученні покупця до процесу розробки і виробництва товару. Така екскурсія дозволяє зануритися в новий світ, даючи можливість отримати комплексні та різноманітні враження, навчитися чогось нового на майстер-класі або про дегустувати продукцію.

   Виробники можуть продемонструвати свою чесність, високі технології, безпеку й упевненість у власній перевазі, часто – перед конкурентами. Нині розвиток технологій досяг такого рівня, коли без спеціальних знань неможливо зрозуміти, як працює техніка і в чому її переваги перед аналогічною продукцією. Екскурсії ж доносять інформацію до клієнта в яскравій, простій і зрозумілій формі.

   Відвідування фабрик і заводів – цікавий досвід для людей, які там не працюють і ніколи на них не були. Їм цікаво подивитися, як виробляють улюблені товари. Крім того, організація виробничих екскурсій – відмінний рекламний хід. По суті, екскурсія – це кілька годин реклами, яку екскурсант охоче споживає і може поширювати згодом, розповідаючи про свої враження знайомим і друзям.

   Четвертого березня 2019 р. здобувачі першого (бакалаврського) рівня спеціальності «Туризм» ХНАУ ім. В.В. Докучаєва відвідали чайну фабрику «Ahmad tea London». Мета цієї єкскурсії полягала в ознайомленні з організацією виробничого туризму на підприємстві.

   Студенти дізналися, що організація туристичних екскурсій на діючі виробництва є одним із ефективних інструментів маркетингу території щодо просування її інтересів для залучення туристів та інвесторів. Це сприятиме розвитку міста і компаній, що працюють у ньому. Виробничий туризм має величезний потенціал для розвитку регіону й окремих підприємств, оскільки є унікальною можливістю прорекламувати нестандартним і незабутнім способом не тільки продукцію, але й область. Від одночасного розвитку туризму і промисловості в регіоні у виграші будуть усі, крім конкурентів.

   Ми дуже вдячні керівництву фабрики «Ahmad tea London» за можливість ознайомитись з промисловим туризмом на практиці, а також екскурсоводу Катерині за дуже  цікаві факти з технології виробництва чаю. Жоден рекламний ролик не розповість стільки, скільки можна дізнатися протягом екскурсії.

 

Світлана Сисоєва, помічник ректора

з соціально економічного-розвитку

 

   
   
   
   
    

Авторизація