Соловйов І.О., Шабля О.С. Маркетингово-логістичне забезпечення оптово-роздрібного ринку сільськогосподарської продукції

І.О. Соловйов, д-р екон. наук, професор

Херсонський державний аграрний університет

О.С. Шабля, канд. екон. наук, доцент

Південна державна сільськогосподарська дослідна станція Інституту

водних проблем і меліорації НААНУ

 

МАРКЕТИНГОВО-ЛОГІСТИЧНЕ ЗАБЕЗПЕЧЕННЯ ОПТОВО-

РОЗДРІБНОГО РИНКУ СІЛЬСЬКОГОСПОДАРСЬКОЇ ПРОДУКЦІЇ

 

Бібліографічний список: 1. Саблук П.Т. Аграрна політика і трансформаційні зміни в сільському господарстві України періоду становлення ринку / П.Т. Саблук //Трансформація сільського господарства та села: ювілейний збірник наукових статей / Заг. ред. Губені Ю.Е. – Л.: ЛНАУ, 2010. – С. 41-47. 2. Андрюшко А. Світові тенденції виробництва та споживання овочів / А. Андрюшко // Агроаспект. – 2003. – № 2. – С. 13-17. 3. Глебова В. Символ Херсонщины – арбуз продается уже в Англии / В. Глебова // Вгору. – 2013. – № 38. – с. 5. 4. Gale Group, Farmington Hills, «MichiganFruit and Vegetable Markets», 2014. 5. Брітченко І.Г. Маркетингове забезпечення плодоовочевого ринку / І.Г. Брітченко // Науковий вісник ПУСКУ. – 2009. – № 4. – С. 60-63. 6. Про безпечність та якість харчових продуктів (із змінами, внесеними згідно із Законом № 1104-V (1104-16) від 31.05.2007 р., ВВР: Закон України // Вісник Верховної Ради. – 2007. – № 35. – 533 с. 7. Зінчук Т.О. Гармонізація стандартів продукції АПК до вимог ЄС / Т.О. Зінчук // Агроінком. – 2006. – № 1. – С. 10-15.

 

Соловьев И.О., Шабля О.С. Экономические аспекты и маркетингово-логистическое обеспечение оптово-розничного рынка сельскохозяйственной продукции. Приведены результаты маркетинговых исследований регионального рынка плодов, овощей и бахчевых, которые закладывались в основу расчетов объемов продукции, необходимых для эффективного функционирования ОРВ. Разработан комплекс маркетинговых мероприятий, направленных на создание сильных рыночных позиций предприятия.

 

Solovyov I., Shablya O. Economic principles and marketing and logistic provision of the wholesale and retail market. The article features the results of marketing research in the regional fruit, vegetable and melon market as an underlying principle of calculating the volume of production necessary for the efficient functioning of the wholesale and retail market. The study also develops a complex of measures aimed at providing strong marketing positions of enterprises.

 

Завантажити в pdf



Оновлено: 14-11-2017, 21:56 / Переглядів: 151
 

Авторизація