Нечітайло Ірина Сергіївна

Науковий профіль

ORCID ID

GoogleScholar

Науковці України

Посада: завідувачка кафедрою.

Науковий ступінь: доктор соціологічних наук.

Вчене звання: доцент.

Освіта: У 2002 р. закінчила Харківський національний університет імені В. Н. Каразіна (соціологічний факультет, спеціальність «Соціологія»).

 

Навчальні курси

ОС «Бакалавр»«Методи бору соціологічних даних», «Методи аналізу соціологічних даних», «Соціологія сім’ї та особистості», «Історія України та української культури» (для іноземних студентів)».

 

Найбільш вагомі наукові публікації

Статті у виданнях, індексованих у наукометричних базах даних
Scopus / Web of Science Core Collection

1 Nechitailo I., Nazarkin P., Biriukova M., Stadnik O., Boriushkina O., Rozova O. Opportunities and some result of measuring cultural capital insociological research practice / I. Nechitailo, P. Nazarkin, M. Biriukova, O. Stadnik, O. Boriushkina, O.Rozova / AD ALTA: Journal of Interdisciplinary Research, 2021. 11/01-XVII. Р.159–166. http://www.magnanimitas.cz/11-01-xvii

Монографії

  1. Тенденции современного образования: содержательные акценты, ориентиры развития: монография / под общ. ред. Е. А. Подольской, И. С. Нечитайло. Германия: LapLambert, 2019. 390 с.
  2. Современный студент : некоторые штрихи социального портрета / И. Нечитайло, А. Задорожная, В. Ильина / под. общ. ред. И. Нечитайло. Латвия : LapLanbert Academic Publishing, 2020. 249 с.
  3. Нечітайло І. С. Актуальні проблеми агросфери та потенціал соціологічної науки і освіти у їх вирішенні.Аграрна освіта і наука: соціально-філософське осмислення: колект. монографія / за заг. ред. О. І. Заздравнової. Харків: ФОП Бровін О. В., 2020. С. 320–333.
  4. Нечитайло И. С. Образование в условиях перехода к «новому обществу»: тенденции и перспективы // Образование в условиях глобальных социальных изменений: монография / под общ. ред. Е. А. Подольской. [Saarbrücken]: Lap Lambert Academic Publishing, 2016. С. 84−103.
  5. Нечитайло И. С. Социология куррикулума как методология управления образованием в новых социальных условиях // Образование в условиях глобальных социальных изменений: монография / под общ. ред. Е. А. Подольской. [Saarbrücken]: Lap Lambert Academic Publishing, 2016. С. 231−280.
  6. Нечитайло И. С., Лозовой В. А. Изменяется парадигма образования // Высшая школа Харьковщины: 80-е годы ХХ – начало ХХІ века (воспоминания, интервью, документы) : монография / под общ. ред. Е. В. Астаховой. Харьков: НУА, 2020. С. 230–240.

Статті в наукових фахових виданнях України (категорія А, Б)

  1. Нечітайло І. С., Назаркін П. О. Культурний капітал сучасної студентської молоді: структура, типи і практики накопичення (на прикладі студентства м. Харкова) // Наук.-теорет. і громад.-політ. альманах „Грані”, 2019. № 4 (22). C. 5–14.
  2. Нечитайло И. С., Астахова Е. В., Батаева Е. В., Михайлева Е. Г. Внутреннее стейкхолдерство как основа управления современным университетом // Социальное партнерство в образовании: ключевые маркеры анализа. Нар. укр. акад. Харьков: НУА, 2019. С. 36–49.
  3. Нечітайло І. С., Мінко А. В. «Невидимі» бар’єри соціальної нерівності: передумови відтворення у дошкільній і початковій освіті // Наук.-теорет. і громад.-політ. альманах „Грані”, 2018. № 9 (160). C. 41–46.
  4. Нечітайло І. С. Освіта як соціалізаційна практика // Актуальні проблеми соціології, психології, педагогіки: зб. наук. пр. Київ: Логос, 2018. Вип. 34-35. С. 94–104.
  5. Нечітайло І. С. Якісні зміни в освіті як підґрунтя соціальних змін: деякі революційні «сценарії» // Вісн. Львів. ун-ту. Серія соціологічна, 2016. Вип. 10. С. 236–245.
  6. Нечитайло И. С. Конструирование социальной и исторической памяти средствами образования (на примере ХГУ «НУА») // Вчені записки Харків. гуманітар. ун-ту «Народна українська академія» / [редкол.: В. І. Астахова (голов. ред.) та ін.]. Харків: НУА, 2016. Т. 22. С. 106–110.
  7. Нечитайло И. С. Рефрейминг как социально-педагогическая технология: социологический подход к рассмотрению // Вісн. Одес. нац. ун-ту. Соціологічні і політичні науки (Серія: Соціологія), 2016. Т. 21, випуск 1(24). С. 56–65.   
  8. Нечітайло І. С., Бондаренко А. Д. Політична освіченість індивідів і груп: емпіричні індикатори та спроба вимірювання // Габітус : наук. журн., 2020. Вип. 12. Т. 1. С. 38–43. http://habitus.od.ua/12-2020-1.
  9. Нечітайло І. С. Микро-макро связи общества и образования: динамика и результаты научного поиска // Вчені записки Харків. гуманітар. ун-ту «Народна українська академія» / [редкол.: В. І. Астахова (голов. ред.) та ін.]. Харків: НУА, 2019. Додаток до 25 т. С. 93–111.
  10. Нечітайло І. С. Роль освіти у встановленні самоорганізаційного соціального порядку // Наук.-теорет. і громад.-політ. альманах „Грані”, 2017. № 11. С. 23–28.
  11. Нечитайло І., Борюшкіна О. Компетентнісний підхід до освіти: соціологічна концептуалізація крізь призму диспозиційної теорії // Грані : наук.–теорет. і громад.-політ. альм, 2020. Т. 23, № 12. С. 47–57.

Інші видання

  1. Nechitailo I. Codes of inequality in education // New Times ― New Education: collection of articles / Ed. Oxana Kozlova and Wioleta Brynevicz; Szczecin University, 2018. Рр. 44–50.
  2. Нечитайло И. С., Назаркин П. А. Стратегические направления развития культурного капитала студенческой молодежи в системе высшего образования // Система методических ресурсов процесса развития методологической культуры учащихся: сб. науч. и науч.-метод. статей / под ред. Е. И. Снопковой. Могилев: МГУ имени А. А. Кулешова, 2019. С. 72–77.
  3. Нечитайло И. С. Преемственность как основополагающий принцип современного образования: проблема реализации и перспектива ее преодоления посредством университетско-школьных кластеров // Университетско-школьные кластеры: мировой опыт и перспективы его адаптации в Украине : материалы XVІII ежегод. Междунар. науч.-практ. конф., Харьков, 14 февр. 2020 г. / М-во образования и науки Украины, Ин-т высшего образования НАПН Украины, Харьк. гуманитар. ун-т «Нар. укр. акад.» [редкол.: Е. В. Астахова (глав. ред.)]. Харьков: НУА, 2020. С. 138–141.
  4. Нечітайло І. С. Реформа «Нова українська школа»: проблеми реалізації в освітній практиці та перспективи їх вирішення // Україна і ЄС: політико-правові перспективи інтеграції: зб. матеріалів ХХXІІІ Харків. політол. читань (м. Харків, 24 квіт. 2020 р.). Харків: Право, 2020. С. 23–
  5. Нечітайло І. С., Бондаренко А. Д. Політична освіченість індивідів і груп: емпіричні індикатори та спроба вимірювання // Імплементація європейських стандартів в українські освітні дослідження: зб. матеріалів ІV Міжнар. наук. конф. Української асоціації дослідників освіти (26 червня 2020 р.) / за ред. С. Щудло, О. Заболотної, Л. Загоруйко. Дрогобич: «Трек-ЛТД», 2020. С.110–114.
  6. Нечітайло І. С. Розвиток сільської освіти як необхідна умова нарощування людського і культурного капіталів сучасного селянства // Сучасне українське село: соціальні та економічні виклики: матеріали I Міжнар. наук.-практ. конф., присвяч. пам’яті Валентина Івановича Тарасенка, 17–18 вересня 2020 р., м. Харків: наук. вид. / Харків. нац. аграр. ун-т ім. В.В. Докучаєва; за ред. д-ра екон. наук О. В. Ульянченка, д-рів соціол. наук В. В. Судакова, Чепак В. В. Харків, 2020. С. 54–59.
  7. Нечітайло І. С. Посилення освітньої нерівності в умовах пандемії (на прикладі шкільної освіти) // Соціальний досвід пандемії COVID-19 в Україні: соціологічний вимір: матеріали круглого столу, 20 листопада 2020 р.
  8. Нечітайло І. С. ПОСИЛЕННЯ НЕРІВНОСТІ ДОСТУПУ ДО (ЯКІСНОЇ) ОСВІТИ ПІД ЧАС ПАНДЕМІЇ COVID-19 // Матеріали підс. наук. конф. проф.-викл. складу і здобувачів наукових ступенів: у 2-х ч. (м. Харків, 18–19 травня 2021 р.). Харків: ХНАУ, 2021. Ч. І. С. 125-126.

Найбільш вагомі навчально-методичні видання

  1. Сучасна соціологія освіти: від соціологічної теорії до освітньої практики : підручник для студентів ЗВО. Київ: «Кондор», 2019.
  2. Загальна соціологічна теорія: метод. рек. для студентів ф-ту «Соціальний менеджмент» заоч. форми навчання (напрям підгот. Соціологія) / Нар. укр. акад., упоряд.: І. С. Нечітайло, О. В. Хижняк. Харків: НУА, 2016. 88 с.
  3. Социология образования: метод. рек. для студентов, обучающихся по специальности 054 Социология (дневная форма обучения) / сост. И. С. Нечитайло. Харьков: НУА, 2018. 50 с.
  4. Математико-статистический анализ в социологии: метод. реком. для студентов 4 курса фак. «Социальный менеджмент» дневной формы обучения / Нар. укр. акад., сост. И. С. Нечитайло. Харьков: НУА, 2017. 68 с.

Підвищення кваліфікації

  1. Захист дисертації на здобуття ступеня д-ра соціол. наук за спеціальністю 22.00.04 – спеціальні та галузеві соціології. Тема: «Системно-кодова концепція взаємодії суспільства та освіти», січень, 2018 р., м. Київ, Київський національний університет імені Тараса Шевченка. ДД 007407.
  2. Підвищення кваліфікації в рамках семінару-тренінгу «Сучасні тенденції викладання у вищій освіті», сертифікат учасника, 27 листопада 2017 р.
  3. Підвищення кваліфікації в рамках семінару-тренінгу «Просування освітніх продуктів і програм через Інтернет», сертифікат учасника, 9 лютого 2018 р., жовтень-грудень, 2018 р.), сертифікат.
  4. Тренінг для підготовки експертів із забезпечення якості вищої освіти (квітень, 2019), сертифікат.
  5. Складання іспиту на рівень володіння англійською мовою (В2 - Upper Intermediate) - Pearson Edexcel Level (in ESOL International), з отриманням сертифікату міжнародного зразка № 87323: 0027: 1906006406: 210180 - вересень 2019 р.; Центр мовної сертифікації при ХНУ імені В. Н. Каразіна.
  6. Тренінг для підготовки тренерів-експертів з акредитацції освітніх програм (грудень, 2020), сертифікат.

Стажування (міжнародні проекти)

Стажування за програмою ЕС Еразмус+ «MILETUS»  «Побудова потенціалу студентської мобільності у вищій освіті України і Сербії» (108 годин), Hamburg University of Technologies, Гамбург (Німеччина), 2019 р.

 

Нагороди та відзнаки

  1. Двічі лауреат районного етапу конкурсу «Молода людина року» у номінації «Молодий науковець року» (2012, 2013 рр.).
  2. Стипендіат конкурсу Харківської обласної державної адміністрації як обдарований молодий вчений; стипендія В.Н. Каразіна в галузі гуманітарних наук (2014 р.).
  3. «Кращий молодий соціолог−2014», лауреат премії І. М. Попової «За найактуальнішу тему досліджень», яка присуджується Інститутом соціології НАН України та Соціологічним центром імені Н. В. Паніної (2014 р.).

Наукові інтереси: соціологія освіти, когнітивна соціологія, соціологія особистості, соціологія дитинства, соціальні нерівності, сучасні освітні технології, управління освітою, компетентнісний підхід в освіті та вимірювання компетентностей.

 

Членство в галузевих академіях наук та професійних організаціях

Членство у соціологічній асоціації України (САУ)

Членство в Українській асоціації дослідників освіти (УАДО)

 

Контакти

е-mail: nechit@ukr.net

тел.: (0572) 99-76-44



:  ЄДБО (завант.: 6)
Переглянути онлайн:  ЄДБО
331.73 Kb   



Оновлено: 8-07-2021, 08:51 / Переглядів: 2 658
 

Авторизація
Ми використовуємо файли cookies для оптимізації контенту та швидкодії сайту.
Продовжуючи відвідування сайту, Ви погоджуєтесь на використання файлів cookies.
Ок