Освітні програми та освітній процес факультету захисту рослин
Ліцензований обсяг прийому на ОП, підготовку за якими здійснюють
на факультеті захисту рослин
Освітній |
Спеціальність |
Ліцензований обсяг прийому, осіб |
||
денна форма |
заочна форма |
усього |
||
Бакалавр |
091 «Біологія» |
15 |
5 |
20 |
Бакалавр |
101 «Екологія» |
35 |
15 |
50 |
Бакалавр |
162 «Біотехнології та біоінженерія» |
35 |
15 |
50 |
Бакалавр |
202 «Захист і карантин рослин» |
100 |
25 |
125 |
Магістр |
101 «Екологія» |
15 |
10 |
25 |
Магістр |
202 «Захист і карантин рослин» |
45 |
30 |
75 |
|
ОПП «Захист рослин» |
30 |
35 |
65 |
|
ОПП «Карантин рослин» |
10 |
|
10 |
Перелік ОП, підготовку за якими здійснюють на факультеті захисту рослин
Освітній |
Спеціальність |
Освітня |
Навчальний план |
Рецензії стейкхолдерів |
Бакалавр |
101 «Екологія» |
|
|
|
Бакалавр |
162 «Біотехнології та біоінженерія» |
|
|
|
Бакалавр |
202 «Захист і карантин рослин» |
|
|
|
Магістр |
101 «Екологія» |
|
|
|
Магістр |
202 «Захист і карантин рослин» |
|
|
|
|
ОПП «Захист рослин» |
|
|
|
|
ОПП «Карантин рослин» |
|
|
|
Перелік освітніх компонентів (ОК) освітніх програм (ОП), підготовку за якими здійснюють на факультеті
ОПП «Екологія», ОС «Бакалавр»
Пор. № |
Компоненти освітньо-професійної |
Кількість кредитів ЄКТС |
Навчально-методичне забезпечення |
Обов’язкові компоненти ОПП |
|||
Цикл загальної підготовки |
|||
1 |
Історія України та української культури |
4 |
|
2 |
Філософія |
4 |
|
3 |
Іноземна мова |
5 |
|
4 |
Українська мова (за професійним спрямуванням) |
3 |
|
Цикл професійної підготовки |
|||
5 |
Вища математика |
6 |
|
6 |
Фізика |
4 |
|
7 |
Гідрологія |
3 |
|
8 |
Метеорологія та кліматологія |
3 |
|
9 |
Інформатика та системотологія |
3 |
|
10 |
Грунтознавство |
4 |
|
11 |
Хімія з основами біогеохімії |
6 |
|
12 |
Вступ до фаху |
3 |
|
13 |
Біологія* |
10 |
|
14 |
Загальна екологія (та неоекологія)* |
10 |
|
15 |
Ландшафтна екологія |
4 |
|
16 |
Екологія людини |
4 |
|
17 |
Моніторинг довкілля |
9 |
|
18 |
Моделювання та прогнозування стану довкілля |
6 |
|
19 |
Техноекологія |
4 |
|
20 |
Урбоекологія |
4 |
|
21 |
Нормування антропогенного навантаження на природне середовище |
4 |
|
22 |
Екологічна безпека |
3 |
|
23 |
Екологічна експертиза |
3 |
|
24 |
Природоохоронне законодавство та екологічне право |
3,5 |
|
25 |
Організація та управління в природоохоронній діяльності |
4 |
|
26 |
Економіка природокористування |
4 |
|
27 |
БЖД та основи охорони праці |
3 |
|
28 |
Агроекологія |
4 |
|
29 |
Екологічна токсикологія |
4 |
|
30 |
Утилізація і рекуперація відходів |
3 |
|
31 |
Екобезпека продовольчої сировини і харчової продукції |
3 |
|
32 |
Екологічні біотехнології |
4 |
|
33 |
Екологія біологічних систем |
4,5 |
|
34 |
Радіобіологія та радіоекологія |
4 |
|
35 |
Зональне біорізноманіття* |
5 |
|
36 |
Основи наукової діяльності в екології |
4 |
|
37 |
Основи охорони праці |
3 |
|
38 |
Заповідна справа |
3 |
|
39 |
Екологічне землеробство |
3 |
|
Вибіркові компоненти ОПП |
|||
1 |
Політологія |
4 |
|
2 |
Соціальна екологія |
4 |
|
3 |
Психологія |
3 |
|
4 |
Правознавство |
3 |
|
5 |
Проєктний менеджмент |
3 |
|
6 |
Основи ГІС-технологій |
3 |
|
7 |
Топографія з основами картографії |
3 |
|
8 |
Експериментальні основи хімічних методів |
4 |
|
9 |
Мікробіологія |
4 |
|
10 |
Управління якістю с.-г. продукції |
3 |
|
11 |
Міжнародна екологічна діяльність |
3 |
|
12 |
Еколого-біологічне рослинництво |
4 |
|
13 |
Охорона НС при застосуванні засобів захисту рослин |
|
|
14 |
Охорона та захист природних ресурсів |
3 |
|
15 |
Технології в тваринництві |
3 |
|
16 |
Еколого-агрохімічна паспортизація територій і підприємств |
3 |
|
17 |
Агрохімія |
3 |
|
Переддипломна / виробнича |
7,5 |
|
|
Кваліфікаційна робота |
|
|
|
Усього |
240 |
|
ОПП «Біотехнології та біоінженерія», ОС «Бакалавр»
Пор. № |
Компоненти освітньо-професійної |
Кількість кредитів ЄКТС |
Начально-методичне забезпечення |
Обов’язкові компоненти ОПП |
|||
Цикл загальної підготовки |
|||
1 |
Історія України та української культури |
4 |
|
2 |
Філософія |
3 |
|
3 |
Іноземна мова |
5 |
|
4 |
Українська мова (за професійним спрямуванням) |
3 |
|
5 |
Політологія |
3 |
|
Цикл професійної підготовки |
|||
6 |
Вища математика |
4 |
|
7 |
Фізика |
4 |
|
8 |
Загальна та неорганічна хімія |
6 |
|
9 |
Органічна хімія |
9 |
|
11 |
Аналітична хімія |
5 |
|
12 |
Фізична та колоїдна хімія |
4 |
|
13 |
Біохімія |
6 |
|
14 |
Обчислювальна математика та програмування |
4 |
|
15 |
Екологія |
4 |
|
16 |
Інженерна та комп’ютерна графіка |
3 |
|
17 |
Біологія клітини |
5 |
|
18 |
Загальна мікробіологіята вірусологія |
8 |
|
19 |
Загальна біотехнологія* |
8 |
|
20 |
Генетика |
5 |
|
21 |
Процеси, апарати та устаткування виробництва галузі |
11 |
|
22 |
Нормативне забезпечення біотехнологічних процесів |
5 |
|
23 |
Основи проектування біотехнологічних виробництв |
4 |
|
2 |
Основи біорізноманіття* |
4 |
|
25 |
Ботаніка* |
6 |
|
26 |
Зоологія* |
6 |
|
27 |
Вступ до фаху |
3 |
|
28 |
БЖД та основи охорони праці |
3 |
|
Вибіркові компоненти ОПП |
|||
1 |
Правознавство |
3 |
|
2 |
Психологія |
3 |
|
3 |
Фізіологія рослин |
4 |
|
4 |
Імунітет рослин |
4 |
|
5 |
Генетичні ресурси рослин |
3 |
|
6 |
Екологічна біотехнологія |
3 |
|
7 |
Основи наукових досліджень |
4 |
|
ОПП «Захист і карантин рослин», ОС «Бакалавр»
Пор. № |
Компоненти освітньо-професійної |
Кількість кредитів ЄКТС |
Начально-методичне забезпечення |
Обов’язкові компоненти ОПП |
|||
Цикл загальної підготовки |
|||
1 |
Історія України та української культури |
4 |
|
2 |
Філософія |
4 |
|
3 |
Іноземна мова |
5 |
|
4 |
Українська мова (фахове спрямуванням) |
3 |
|
Цикл професійної підготовки |
|||
5 |
Батаніка* |
6 |
|
6 |
Вища математика |
3 |
|
7 |
Основи інформатики та обчислювальної техніки |
3 |
|
8 |
Агрометеорологія |
3 |
|
9 |
Загальна мікробіологія |
3 |
|
10 |
Фізика |
3 |
|
11 |
Хімія |
6 |
|
12 |
Фізіологія з основами біохімії |
4 |
|
13 |
Екологія |
3 |
|
14 |
Генетика |
3 |
|
15 |
Ґрунтознавство з основами геології |
3 |
|
16 |
Агрохімія |
3 |
|
17 |
Рослинництво з основами кормовиробництва |
3 |
|
18 |
Селекція та насінництво |
3 |
|
19 |
Економіка і підприємництво, менеджмент |
3 |
|
20 |
Основи наукових досліджень у захисті рослин |
3 |
|
21 |
Механізація, електрифікація та автоматизація с.-г. виробництва |
4 |
|
22 |
Технологія, зберігання та переробки продукції рослинництва |
3 |
|
23 |
Овочівництво |
3 |
|
24 |
Плодівництво |
3 |
|
25 |
БЖД та основи охорони праці |
3 |
|
26 |
Загальна ентомологія* |
10 |
|
27 |
Загальна фітопатологія* |
10 |
|
28 |
Загальна мікологія |
4 |
|
29 |
Основи карантину рослин |
4 |
|
30 |
Родентологія |
4 |
|
31 |
Сільськогосподарська ентомологія |
10 |
|
32 |
Сільськогосподарська фітопатологія |
10 |
|
33 |
Прогноз розвитку хвороб сільськогосподарських культур |
3 |
|
34 |
Моніторинг шкідників сільськогосподарських культур |
3 |
|
35 |
Гербологія |
3 |
|
36 |
Імунітет |
3 |
|
37 |
Хімічний захист рослин (фітофармакологія) з основами агротоксикології |
6 |
|
38 |
Агрозоологія* |
6 |
|
Вибіркові компоненти ОПП |
|||
1 |
Економічна теорія |
3 |
|
2 |
Правознавство |
3 |
|
3 |
Соціологія |
3 |
|
4 |
Психологія |
3 |
|
5 |
Бухгалтерський облік |
3 |
|
6 |
Експериментальні основи хімічних методів |
3 |
|
7 |
Радіобіологія |
3 |
|
8 |
Основи біотехнології |
3 |
|
9 |
Біологічний захист рослин від шкідливих організмів |
4 |
|
10 |
Кліщі, нематоди |
4 |
|
11 |
Захист декоративних і квіткових рослин |
3 |
|
12 |
Хвороби декоративних і квіткових рослин |
3 |
|
13 |
Тваринництво |
3 |
|
14 |
Стандартизація і управління якістю сільськогосподарською продукцією |
3 |
|
15 |
Бджільництво |
3 |
|
Усього |
240 |
|
ОПП «Екологія», ОС «Магістр»
Пор. № |
Компоненти освітньо-професійної |
Кількість кредитів ЄКТС |
Начально-методичне забезпечення |
Обов’язкові компоненти ОПП |
|||
Цикл загальної підготовки |
|||
1 |
Педагогіка та психологія вищої школи, методика викладання у вищій школі |
3 |
|
2 |
Методологія та організація наукових досліджень у захисті рослин |
3 |
|
3 |
Іноземна мова за професійним спрямуванням |
3 |
|
4 |
Охорона праці в галузі та цивільний захист |
3 |
|
Цикл професійної підготовки |
|||
5 |
Управління та поводження з відходами |
4 |
|
6 |
Стратегія сталого розвитку |
4 |
|
7 |
Системний аналіз якості навколишнього середовища |
6 |
|
8 |
Екологічний менеджмент |
3 |
|
9 |
Геоінформаційні системи в екології |
3 |
|
10 |
Екологія агропромислового комплексу |
3,5 |
|
11 |
Технологія захисту довкілля |
6 |
|
12 |
Екологічний контроль і безпека |
3 |
|
Вибіркові компоненти ОПП |
|||
1 |
Філософія науки та інноваційного розвитку |
3 |
|
2 |
Інтелектуальна власність, патентознавство, авторське право |
4 |
|
3 |
Агробіоценологія |
4 |
|
4 |
Карантинні організми |
4 |
|
5 |
Екологія шкідливих організмів |
4 |
|
6 |
Біотестування довкілля |
4 |
|
Виробнича практика |
12 |
|
|
Кваліфікаційна робота |
10,5 |
|
|
Усього |
90 |
|
ОПП «Карантин рослин», ОС «Магістр»
Пор. № |
Компоненти освітньо-професійної |
Кількість кредитів ЄКТС |
Начально-методичне забезпечення |
Обов’язкові компоненти ОПП |
|||
Цикл загальної підготовки |
|||
1 |
Ділова іноземна мова |
3 |
|
2 |
Методологія та організація наукових досліджень у захисті рослин |
3 |
|
Цикл професійної підготовки |
|||
3 |
Інвазійні чужирідні види флори і фауни України |
4 |
|
4 |
Карантинні шкідливі організми |
9 |
|
5 |
Знезараження об’єктів регулювання |
4 |
|
6 |
Аналіз фітосанітарного ризику |
4 |
|
7 |
Зовнішній та внутрішній карантин рослин |
4 |
|
8 |
Інтегрований захист рослин |
7,5 |
|
Вибіркові компоненти ОПП |
|||
1 |
Філософія науки та інноваційного розвитку |
3 |
|
2 |
Охорона праці в карантині рослин |
3 |
|
3 |
Основи агробізнесу та підприємництва |
3 |
|
4 |
Адвентивні шкідливі організми |
5 |
|
5 |
Шкідливі організми інтродукованих рослин |
3 |
|
6 |
Карантин рослин лісових культур |
3 |
|
7 |
Географія карантинних організмів |
3 |
|
Виробнича практика |
12 |
|
|
Дипломна робота |
12 |
|
|
Усього |
90 |
|
ОПП «Захист рослин», ОС «Магістр»
Пор. № |
Компоненти освітньо-професійної |
Кількість кредитів ЄКТС |
Начально-методичне забезпечення |
Обов’язкові компоненти ОПП |
|||
Цикл загальної підготовки |
|||
1 |
Ділова іноземна мова |
3 |
|
2 |
Логістика і комунікації у захисті рослин |
3 |
|
3 |
Методологія та організація наукових досліджень у захисті рослин |
3,5 |
|
Цикл професійної підготовки |
|||
4 |
Управління чисельністю бур’янів в агроценозах |
3,5 |
|
5 |
Комплексні системи захисту с.-г. культур від хвороб |
4 |
|
6 |
Управління чисельністю комах-фітофагів |
4 |
|
7 |
Охорона праці в захисті рослин |
3 |
|
8 |
Цивільний захист |
3 |
|
9 |
Фізіологічні зміни в живих організмах при застосуванні пестицидів (токсикологія пестицидів) |
4 |
|
|
Карантинні організми з основами експертизи підкаранинних матеріалів |
4 |
|
10 |
Технологія розведення і використання організмів у біологічному захисті рослин |
5 |
|
11 |
Епіфітотіологія |
3,5 |
|
12 |
Патологія насіння с.-г. культур |
3 |
|
13 |
Стандартизація і правознавство у захисті рослин |
3 |
|
Вибіркові компоненти ОПП |
|||
1 |
Філософія науки та інноваційного розвитку |
3,5 |
|
2 |
Фізіологія стресу і адаптації рослин |
4 |
|
3 |
Бізнес-планування технологічних процесів у рослинництві |
3 |
|
4 |
Екологія патогенів рослин |
3 |
|
5 |
Діагностика хвороб рослин |
3,5 |
|
6 |
Мікологічні і фізіологічні методи експериментальних досліджень |
3 |
|
7 |
Ентомологічні методи експериментальних досліджень |
3 |
|
8 |
Технічна ентомологія |
3,5 |
|
9 |
Екологія комах |
3 |
|
Виробнича практика |
9 |
|
|
Дипломна робота |
9,5 |
|
|
Усього |
90 |
|